• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Halens lån, någon som testat?

Macke

Medlem
Poäng: 2
Moderator
Blev medlem
28 Februari 2012
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Har inte sett någon tråd om Halens lån. Någon som testat?

HALENS PRIVATLÅN – Lån från 1 000 upp till 30 000 kr
Halens Privatlån är ett lån utan säkerhet från 1 000 upp till 30 000 kronor, med en avbetalningstid på 1 till 5 år. Vårt lån ger dig möjlighet att låna pengar till vad du vill, utan avgifter såsom uppläggningsavgift eller aviseringsavgifter. Bestämmer du dig för att betala tillbaka lånet i snabbare takt eller återbetala det i sin helhet, gör du det utan extra kostnad. Halens Privatlån erbjuder dig även möjligheten att utnyttja två betalningsfria månader per år, om du någon månad behöver lite extra.

Grundkrav för Halens Privatlån:
- Du är minst 22 år
- Du har en fast inkomst från lön eller pension
- Du har inga betalningsanmärkningar
- Du är bosatt i Sverige
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Hade det tidigare. Funkade väl som alla andra, hög ränta och UC förstås.

Förtidsinlöste lånet men blev nyligen nekad nytt lån, så jag tror inte att de är mer generösa än andra.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
har hafft lån där men mycket länge sedan då var de skitlätta rent ut sagt få lån hos,då hadde jag många förfrågningar,lån krediter,inkasso fick ändå på 20000,det är finaref som är lånegivare.idag tar de uc,har som sagt hög ränta,och fungerar väll som andra lån.
så lätta eller svåra beror på hur man ser ut i kreditupplysningen i deras ögon.
har betalat av mycket av mina lån m.m idag och prövade söka ett litet belopp men blev nekad.
 

noll

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
376
Mottagna reaktioner
84
Poäng
247
Någon på forumet som sökt och fått ett större lån hos ellos privatlån idag? Vad hade ni för förutsättningar och vad blev ni beviljad.
Jag vet att räntan kan bli oskälig och jag vet att Resurs bank står bakom deras lån, men är mest intresserad av att vet andras erfarenheter av större lån där.
Tack på förhand!
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Någon på forumet som sökt och fått ett större lån hos ellos privatlån idag? Vad hade ni för förutsättningar och vad blev ni beviljad.
Jag vet att räntan kan bli oskälig och jag vet att Resurs bank står bakom deras lån, men är mest intresserad av att vet andras erfarenheter av större lån där.
Tack på förhand!
Är det inte bättre att ansöka om ett lån hos Lendo? Nu vet jag inte hur dina förutsättningar ser ut men Ellos har ju samma grundkrav som de flesta aktörer. Söker du hos Lendo (eller annat förmedlare) finns ju dessutom chansen att du får ett lån med betydligt lägre ränta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp